Еленко Ангелов продължава да работи, като консултант и психолог. Приема клиенти в кабинетите си в София, "Цариградско шосе" 131, "7 км.", АТМ Бизнес център, за записвания e-mail: oknele@abv.bg
Разгледай откъси и поръчай всички книги с отстъпка от BOOKTRADING тук http://thespiritofoknele.org/
Оfficial fb page http://elenkoangelov.com/facebook

четвъртък, 3 април 2014 г.

Еленко Ангелов: Проф. Георги Китов умря по изключително странен начин
Аз съм некадърен шофьор, връщам си книжката в КАТ, изповяда любимецът на Гала
Публикувано: 29 юни 2012, 20:49


Психолог, парапсихолог, лектор, но най-вече изследовател - всичко това е Еленко Ангелов! Човек, който предпочита да каже истината, вместо да я спести.


--------------------------------------------------------------------------------


- Еленко, доверяваш ли се на прогнозите, че през декември 2012-та идва края на света?
- Маите и този прословут календар, които постоянно намира потвърждения – та те на ясен език са ни казали, че 2012-та е „края на галактическата нощ”. И започва „галактическо утро”, след което има „галактически обед” и т.н. Реално, от 1992 г. насам е време на безвремие! Много сериозно съм се занимавал и изследвал тези неща. И съм абсолютно спокоен, че имаме край на ужаса, а не ужасен край! Всичко, за което са предупредили маите – за апокалипсиса и всички негови последици, всъщност се случва в момента. Наши съвременници, които са на по 90-100 години, никога през живота си не са ставали свидетели на толкова много катаклизми и безумни, братоубийствени войни, каквито се случват в момента.

- Какво искаш да кажеш сега? Че Апокалипсисът, с който толкова ни плашат, вече се случва?
- Абсолютно! Този Апокалипсис, този Армагедон, се случва в момента. Досега никога не сме имали толкова струпани на едно място катаклизми, цунамита, земетресения и какво ли още не, и такива безсмислени войни, толкова посредствени и бездушни лидери. Както ти казах всичко започна – от 1992 година насам. Още с избухването на Персийския залив до ден днешен. За мен лично 2012 г. вече слага края на ужаса! Категорично! Идва Златен век!

- Чела съм част от календара на прабългарите, в който действително пише, че 2012 г. е година на земетресенията в световен мащаб – уверихме се, че е така...
- Ами, разбира се. Още много древни знания ще излизат. Дори и за тракийските храмове, в които има толкова прикрити истини. Те са храмове, а не гробници, защото в тях реално няма никакви кости. Имат съвсем друга функция. Ще ти кажа нещо много любопитно – че дори и само един компас да вкараш в един от тези куполи, компасът буквално полудява! Започва неистово да се върти на всички посоки, не може да се спре... Там има още много неразкопани неща, които умишлено се крият. Дори самият Китов, вечна му памет, последното, което успя да каже, преди да си отиде, беше, че настъпва тази промяна

и... до сутринта вече се бе споминал...

Казаха, че няма нищо особено. Което не е вярно, разбира се. Всичко може да се провери. Проф. Китов беше толкова превъзбуден от факта, че се откри Старосел, дойдоха от НАСА... Сега, след неговата смърт, в Старосел, всичко си стои. Никой не смее нищо да пипа.

- Продължава да има мистерия около смъртта на проф. Георги Китов. Намекна се дори за някакво проклятие, за което ти споменаваш с половин уста.
- Не искам да разбунвам духове, но смъртта му наистина се случи по много странен начин. Самият аз подскочих на сутринта, когато гледах новините, и разбрах какво е станало. Необяснимо! Китов три пъти повтори – „предстои голямо чудо за България” – каза го по bTV, има записи. Най-интересното е, че имам приятели в bTV и те казват: „Еленко, просто не можем да го намерим този запис, няма го!”

- Еленко, защо вече нямаш тв рубрика? Доскоро те виждахме редовно в „На кафе” при Гала...
- Не съм обяснявал досега пред никого. Аз сам прекратих отношения с Нова телевизия и с „На кафе”. Направих го, защото не бях съгласен с това, че всеки, който може да извади пари, може да се рекламира. Да се рекламират всякакви съмнителни хранителни продукти! При това от доктори! И също така не съм съгласен, че всеки ден в „На кафе” има по един чалга изпълнител! Решението да има такава политика си е изцяло тяхно. А аз

сам станах и си заминах!




Преди време ти направи първата групова медитация в ефир, целяща да намали броя на пътнотранспортните произшествия у нас. В резултат на това сводката на КАТ наистина се промени!
- На 5 ноември 2010 г. в моя редовна рубрика призовах от екрана милиони хора. Направих в ефир медитация с призоваване за мир на пътя. Буквално три седмици след това нямаше една жертва на пътя! Това го показа статистиката. Обявиха, че от 50 години насам не се е случвало такова драстично намаляване. Към днешна дата паднаха над 15 % от катастрофите и трагедиите на пътя. Без да казвам, че си приписвам изгрева на слънцето, ще ти кажа, че тази медитация излезе много успешна. Защото аз не просто вярвам. Лично съм го изпитал на гърба си.

През 2009 г. дадох личен пример – сложих началото на кампанията си, защото 1/3 от катастрофите на пътя стават заради некадърните и агресивни шофьори. Аз пред цяла България си признах, че съм некадърен шофьор! Аз съм некадърен шофьор! В утрешния ден книжката ми изтича и аз няма да я подновявам.

- Имал ли си някога инцидент на пътя?
- Пиян шофьор ни блъсна. Не искам да изпадам в подробности. Тежко е...

Едно интервю на Анелия ПОПОВА

Няма коментари:

Публикуване на коментар