Рекламен смог
0
„Една лилава крава решила да сближи хората“, като им продавала нежно въздух в шоколад с балончета.
С „новия си ипотечен кредит“ Ханц Милде решил, че „пералнята живее по-дълго…“ в найлон, но „от сърцето на Златна Прага“ братята Прошек пуснали интригата от 1869 г., че в бирата му има вода с котлен камък.
Простата алармирала Лорд Самърсби да се избръсне с „най-доброто за един мъж“, да отслабне с постепенно освобождаване на „сутрешен триумф“ и сега е на кон за 48 часа със сухи мишници. Млечко уж ня-ня-ня-ня-ня–нямаше да разкрива на децата, че във всяко шоколадово яйце има мъртъв миньон. „Вашата банка“ беше сигурна, че леля Мария ще може да изплати кредита си с новия „подмладяващ ефект“ на крема си и ще бъде отново „моето засмяно момиче“. „Мъжете знаят защо“ гъбичките нападат бързо, без обезпечение, без пърхот за първата година, без поръчител от хемороиди и с фиксирана лихва, от която те изтискват като дамска превръзка до последната капка синя кръв, което си е по-добре от „3 в 1“ – „парене, болки и разстройство, приченени от остра диария“. Или иначе казано „Яж, пий, клечи“ и „отвори път на рядкото щастие“ с разтварящата се във вода тоалетна ролка – „разчитай на нея“!
На Топ матрака си малката Митанка Павлов не се „срамуваше от краката си“ докато „бронхостопираше“ рекламите и от смартфона на рекламираната от него мрежа написа Фейсбук статус:
„Млякото ми за тяло под душа“ стана „най-добрият приятел на кафето“ ми и вече не „плюя кръв“.
С дистанционното му бабата-вратар никога „не знеше, кога ще я застигне болката“ „отново и отново“.
Следва…
Следва…
Няма коментари:
Публикуване на коментар