Еленко Ангелов продължава да работи, като консултант и психолог. Приема клиенти в кабинетите си в София, "Цариградско шосе" 131, "7 км.", АТМ Бизнес център, за записвания e-mail: oknele@abv.bg
Разгледай откъси и поръчай всички книги с отстъпка от BOOKTRADING тук http://thespiritofoknele.org/
Оfficial fb page http://elenkoangelov.com/facebook

четвъртък, 19 март 2020 г.

Фейсбук изтри последните ми постове, свързани с позицията ми за ДОМАШНИЯ АРЕСТ, който вече нанесе кървави рани на крехката ни българска икономика, базирана 75 % на услугите. Те разбира се са били докладвани от будни прЕатели като ОМРАЗНА РЕЧ. Желая на тях и всички свестни хора най-силно здраве и висок имунитет от сърце. Вирус има и се казва SARS 2, и грам не е за подценяване. Иска ми се дори още много повече маскирани хора навън, в коли и в къщи, искам го от три години, когато обикалях телевизии с барабанче, че по доклади на ЦРУ сме в ТОП 3 по смъртност в света, нямаше реакция от ПРАВИТЕЛСТВО, може би защото отдавна няма ЕРЕКЦИЯ. Дами и господа, достатъчно сте интелигентни, за да ви давам каквито и да е съвети, камо ли за хигиенни навици, спорт и качествена храна. От мен вече ще имате само стари позьорски снимки от фитнеса, както доброто старо време преди десетина дена. Ще ми се да завърша със „Запазете човешкото“, но така като гледам…, по-добре „не“. #elenkoangelov

Няма коментари:

Публикуване на коментар