Еленко Ангелов продължава да работи, като консултант и психолог. Приема клиенти в кабинетите си в София, "Цариградско шосе" 131, "7 км.", АТМ Бизнес център, за записвания e-mail: oknele@abv.bg
Разгледай откъси и поръчай всички книги с отстъпка от BOOKTRADING тук http://thespiritofoknele.org/
Оfficial fb page http://elenkoangelov.com/facebook

понеделник, 8 април 2013 г.

РЕЦЕПТИ ЗА ЛИЧНО ЩАСТИЕ И МОТИВАЦИЯ част II

РЕЦЕПТИ ЗА ЛИЧНО ЩАСТИЕ И МОТИВАЦИЯ част II

Eленkо Ангелов: Kakво искат жените? Какво искат цветята? Това е един и същ въпрос. Жените са цветя. Преди него има друг въпрос и той е: Кое е моето цвете? За да разбереш, трябва да се влюбиш и когато вече го обичаш няма да е нужно вече да разбираш. Някои цветя обичат светлината, други копнеят да са защитени под сянката ти, има едни много прекрасни, които могат да бъдат задушени от любовта ти... Многото вода за едни е живот, но същата може и да убива. Аз обичам рози. Обичал съм много цветя, влюбвал съм се в красиви плевели, имам белези от тръни, подминавал съм великолепни аромати...

„Аз съм отговорен за моята роза... - повтори малкият принц, за да го запомни.“

Антоан дьо Сент-Екзюпери, „Малкият принц“

Днес не смятам, че това време е било загубено, защото точно то прави моята роза толкова специална. Знам със сигурност, какво иска тя. Моята роза иска да сложа наморник на овцата. Времето ме научи да ценя миговете красота, само тях мога да взема от тази синя планета.

http://elenkoangelov.blogspot.com и тук www.thespiritofoknele.org

Няма коментари:

Публикуване на коментар